tisdag 31 maj 2011

Impulskontroll?

Idag följdes sjukhusbesöket av en kreativ fas. Gardinstänger skruvades upp, badrummet städades och diskbänken blev skinande ren. Det blev ungefär som jag trodde innan att min sjukdomstillvaro skulle vara med småpysslande aktiviteter i lugn och ro mellan sjukhusbesöken! Vi får väl se om det var en tillfällighet eller inte...

Men sen kom en liten, liten dipp - ja verkligen liten, men ändå lagom lägligt till att jag skulle gå loss på må-bra-korgen! Jag drog upp tre saker (det ni!!!) Och jag inser direkt att det finns stor risk att jag missar samband mellan kuvert och paket när jag gräver ner i korgen... (Ni som vet/vill får upplysa mig om mina missar så fort ni upptäcker dem!)

Jag drog upp ett brev fyllt av energi från Cyrene (puss på dig, så totalt ömsesidigt!) och en talbok från Zahra som hon starkt rekommenderar - ser definitivt fram mot att lyssna på den!!! Jag öppnade också ett paket med en film titulerad; "Hopplös och hatad av alla!" Trots att avsändaren var odefinierad så bortser jag från alla möjligheter att titeln refererar till mig! Ska bli kul att se!

Det var väl lite lagom övning i bristfällig impulskontroll för en tisdagskväll?

1 kommentar:

  1. Bra jobbat!

    Nu ska jag bara trycka 3 gånger på "skicka kommentar" ;-)

    SvaraRadera