söndag 22 maj 2011

Vill ta hela världen i famn!

Den här helgen har handlat om uppladdning. Om att samla energi och att göra det jag mår bäst av. Jag har spelat poker, jag har dansat och jag har omgett mig med människor jag älskar. Och jag står i tacksamhet till alla - till hela livet och till alla underbara människor som inspirerar mig och delar med sig av sig själva. En del slår på stort och ordnar fest och andra delar med sig av sin energi i lite mindre skala. Men allt är väldigt mycket värt för mig - en middag, en omsorgsfull tanke, en lyckoängel, en nyckelpiga, en bukett blommor, ett leende, en kram, ett uppmuntrande ord eller en picknick....



Jag började ett inlägg med att försöka räkna upp allt ni ger mig - men det kändes inte rätt och jag blev till slut livrädd för att glömma någon eller något. Så därför får ni här ett kollektivt tack för att ni finns i mitt liv och att ni försöker göra det lite enklare, roligare, trevligare, bättre, vackrare... Ett personligt tack får ni IRL! :-)

Allas er generositet får representeras av den korg med må-bra-presenter som jag fick idag och som kommer att hålla mörka tankar borta under de tunga dagar som jag befarar kan komma...


Tack!!! <3

1 kommentar:

  1. Tänker på dig varje dag nu sen eventet. Många kramar som jag skulle vilja komma till dig med. Hoppas vi ses snart igen/Mari-Louise

    SvaraRadera