onsdag 25 maj 2011

En trött dag!

Startade dagen med strålning - 08.00. Det tog en kvart ungefär och Magnus skjutsade hem mig sen och jag åt en underbart god frukost. Sen lutade jag mig tillbaka för att slappa till TV:n ett tag och vaknade kvart i 12. Lagom till lunch typ.... :-)

Är fortfarande trött, men jag tror inte att det är behandlingen som har börjat trötta ut mig, utan att det är all spänning som släpper nu när vi äntligen är i gång.

Sköterskan sa idag efter behandlingen - "Nu har du klarat av andra strålningen, nu är du snart klar. Det kommer bara att säga svisch ska du se....."

Hoppas att hon har rätt!

2 kommentarer:

  1. Nä nu har jag väntat tillräckligt länge med den här kommentaren ...

    Det är ju strålande Marie!!!

    F'låt :)

    SvaraRadera
  2. Förstår att du inte kunde hålla dig :-)

    SvaraRadera