onsdag 1 juni 2011

Nu!

Natten har spenderats vaken. Utan ont, utan panik, utan sorg - bara vaken. Helt vaken! Inte som ibland annars då jag kan tycka att jag knappt sovit men när jag analyserar i efterhand så har jag ofta sovit ett gäng timmar. Men inte i natt. Slumrade däremot till och från mellan 7 och 8 i morse, men gick sen upp utan väckarklocka för att bege mig mot mitt andra hem med ingång 78. Märkligt. Men jag fick svaret när jag kom till sjukhuset - Cortisonet.

Hade missat de biverkningarna - försvann väl någonstans mellan hörselnedsättning och lymfödem...

Men natten bar frukt. Jag hade tid att i lugn och ro läsa recensioner och jämföra smarta telefoner. Och jag fattade ett beslut som jag faktiskt fortfarande känner mig oerhört nöjd över. En Samsung Galaxy S2. Dyr? Ja! Onödig? Ja! Dyr och onödig? Ja! Fler frågor?



För mig är det bara ett problem. Jag vill ha den nu!

1 kommentar:

  1. JAAA!
    Jag också!!!
    Alltså, ska ha en S2 och vill ha den nu!

    Jag var inte vaken hela natten dock...

    SvaraRadera