fredag 10 juni 2011

Sommarlov!

Nu händer det saker. I går fick jag kallelse till Karolinska sjukhusets radiumhem. Onsdag 15 juni klockan 11.00 ska jag infinna mig på avdelning p14 för brakyterapi (strålning inifrån). Blir utsläppt igen på fredagen. Samma rutin kommer sen att upprepas två veckor till på raken! Så nu adderar vi alltså en behandlingsmetod till - trappar upp den envetna kampen mot spöket. Det känns bra! Lite pirrigt förstås eftersom jag inte riktigt vet hur det kommer att vara. Men bra!

Har varit på skolavslutning på Domarringen idag och fick sjunga "Den blomstertid nu kommer" och äta smörgåstårta med trevliga kollegor. En härlig energikick av allt stöd, alla kramar och all glädje!

Så nu kan jag börja fira mitt sommarlov också! Det känns fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar