fredag 24 juni 2011

Så mycket bättre...

Det gick mycket bättre den här gången. Bedövningen tog som den skulle och jag behövde bara sparsamt med smärtstillande under dagen. Det tog lite längre tid än väntat för de var tvungna att avbryta flera gånger eftersom min puls gick ner under 50. Men jag mådde bra hela tiden och läkaren konstaterade att för mig och min vältränade vilopuls på 56 var det inget bekymmer att ligga så lågt! :-)

I går kväll höll jag däremot på att få lite panik. Det hade blivit en miss med sjukresor - läkaren hade fyllt i fel datum och hur lätt är det att få tag på rätt folk på kvällen före midsommarafton? Därför sitter jag nu och väntar på att bli hämtad av Magnus. Min underbara hjälte som rycker ut och kommer när jag behöver... Det är kärlek det!

Ska bli skönt och komma hem igen! Hoppas ni alla får en härlig midsommar! (jag känner själv att suget efter matjessill börjar byggas upp redan...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar