onsdag 22 juni 2011

Here we go again!

Så ligger jag här igen. Inte med fullt så farlig panik som jag trodde jag skulle ha... Mycket tack vare min Magnus naturligtvis, men också tack vare alla dessa fantastiska människor som jobbar här. Jag får förståelse, de ger mig trygghet och delar med sig av sin kompetens och framförallt - av sin tid! Jag är imponerad och fortsatt ödmjuk!

Får en kväll här i lugn och ro - eget rum igen med dator och tv...sämre kan man ha det! Och nu kom det precis in en ung man som frågade om jag ville ha något att dricka? Jag försökte beställa en whiskey - men får nog nöja mig med en kopp grönt the! Vilket för övrig har blivit min nya favoritdryck jämsides med kolsyrat vatten och proviva. Kaffe vill jag inte ens lukta på!

Laddar för fullt inför morgondagen...

1 kommentar: