fredag 17 juni 2011

Sweet music to my ears!

Ja nu ligger jag hemma i min egen nästan nya röda soffa istället. Ja den är faktiskt färdig - och den blev riktigt bra! Nästan som ny! Och här lär jag bli liggande större delen av helgen. Mår rätt risigt. Är som bakfull av alla droger jag fick i går och av stressen och pressen och allt som den här jävla sjukdomen innebär... Och magen är helt out of order! Inte en av mina bästa stunder alltså!

Men det finns lite positiva saker att berätta. Jag har inte bröstcancer i alla fall. Det har jag papper på nu. Känns ju skönt, det skulle ha blivit lite för mycket... Jag har fått min nya Samsung Galaxy S2 - en liten rolig pryl att pilla på och försöka lära sig under de här trötta dagarna... Alltid bra med distraktion!

Men det bästa av allt bär jag med mig från Radiumhemmet. Något postivt som får mig att förstå att allt det här jag genomlider verkligen gör skillnad. En kommentar från läkaren som undersökte mig innan behandlingen. Något som ingen man någonsin skulle vilja höra men som är sweet, sweet music to my ears: "Den har krymt riktigt fint!"

3 kommentarer:

  1. Åh, du, ladda ner Angry Birds! (om du nu inte träffat på dem förut) - galet beroendeframkallande :D

    SvaraRadera
  2. Angry birds - check! Tack för tipset, Alex.... :-)

    SvaraRadera
  3. Vet inte varför jag blev anonym här helt plötsligt... Hmmm....

    SvaraRadera