fredag 17 juni 2011

Ska bli skönt att komma hem

Så var den här första gången över. Skönt! 1 av 3 avklarade! Det har  gått bra - men det har kanske inte bara varit en alldeles genomtrevlig upplevelse. Tydligen jobbar jag redan på att förtränga den. Den sjuksköterska som hade hand om mig i går under behandlingstimmarna tittade in här på morgonen och påminde mig om att jag faktiskt hade ganska ont i går och att jag hade "krävt" ganska mycket smärtlindrande... Jag var alltså precis så otapper som jag föresatt mig att vara. Men det ligger redan i lagom grumlig dåtid och idag mår jag bra - om än ordentligt trött!!

Har precis ätit frukost och ska gå och duscha så snart jag skrivit klart detta. Sen är det bara att vänta på utskrivande läkare och taxin som hämtar mig klockan 11.

Ska bli skönt att komma hem!

1 kommentar:

  1. Hoppas att du landat hemma i lugn & ro nu. Och skönt att det gått bra trots allt...
    Vila på, och låt alla de dina som finns runt dig ta hand om dig!
    Vi drar snart till Riga och tycker naturligtvis att det är synd att du inte kan hänga med oss! Men det kommer fler tillfällen!

    Kram Madde
    ps, tänkte skriva bara "M" men kom på att det kan bli så fel...

    SvaraRadera