lördag 23 april 2011

Upp och ner

En bra dag följdes av en sämre natt. Det är som att balansen måste upprätthållas. Inte för bra - inte för dåligt! Mycket tankar kring strålningen och cellgifterna - hur bra kommer de att fungera? Hur stora chanser har jag? Jobbiga tankar att somna in med.

Men på något sätt lyckades jag ändå vakna på bra humör!

Åt frukost med M och skickade sedan ut honom till golfbanan. Bokstavligen. Han försökte protestera, men även han måste få hämta kraft någonstans för att orka. Själv har jag placerat mig på balkongen och sysselsätter jag mig med att ändra utseendet på min blogg. Får inte till det som jag vill...ännu! :-) Men det känns som bra och kreativt pyssel! Ska nog ta en promenad sen.

Eftermiddagen ska spenderas tillsammans med mina underbara tonårningar. Vi ska placera oss på någon trevlig uteservering och umgås. (Kan ju inte bjuda på påskmiddag hemma pga renoveringen) Ser fram mot det!



1 kommentar:

  1. Jag var till en spåtant idag -frågade då hur det skulle gå för min vän .... glasklart svar- inga problem - hon är stark men måste vara rädd om sitt hjärta !
    well my dear - livet är som ett EKG ..det måste gå upp och ner för att man ska vara alive!

    SvaraRadera