söndag 17 april 2011

Because I´m worth it!

När man har fått en sån här chock och pendlar upp och ned så blir det väldigt viktigt att vara med människor som ger positiv energi. Människor man älskar och människor man trivs med. Det måste vara enkelt att umgås - nu när allt annat har blivit så komplicerat!

Det blir också oerhört viktigt att göra saker man mår bra av. Jag vill hela tiden unna mig lite extra. Och så kan det väl få vara... Det kanske måste få vara så...

Men en sak är säker - det kan bli dyrt det här! Och egentligen har jag inte alls råd att sitta på krogen och njuta var och varannan dag, köpa mig onödiga och vackra kläder och prylar eller köpa dyr whiskey. Så lite måste jag nog hejda mig. Men en smula lyx i kaoset måste jag få fortsätta att slösa på mig själv, helt enkelt bara för att jag är värd det!!

1 kommentar:

  1. Tur det finns gratis nöjen som är nog så trevliga och TID med dom kära o nära behöver ju inte kosta !

    SvaraRadera