torsdag 21 april 2011

Dagen efter!

Sov ändå hyfsat gott inatt. Även om det var lite svårt att komma till ro. Är rätt skönt att ta itu med dagens uppgift - något så vanligt och trivialt som tvätt. Det känns tryggt och påminner mig om att livet faktiskt fortsätter precis på samma sätt som förut runt omkring...

När jag kom upp från tvättstugan hade någon ringt med dolt nummer. Jag vet att alla samtal från Ackis visar dolt nummer. Och då börjar jag ju direkt fundera... Men det är faktiskt så att det kan vara en trist försäljare också (säger hon för att försöka övertyga sig själv!). Och nog ringer de igen om det är något viktigt!?

Utan att bli alltför sentimental så vill jag rikta ett tack till er alla människor - som på ett eller annat sätt följer mig och bryr sig om vad som händer. Ni som mailar, messar och skickar meddelanden, skriver kommentarer - här och på facebook, ni som ringer och ni som sänder mig tankar. Varje uppmuntrande ord stärker mig och gör mig varm och fylld av energi. Jag kanske inte alltid orkar svara er, men känslan bevarar jag inom mig, var så säkra!

Tack för att ni finns! <3

1 kommentar:

  1. Men lilla gumman om en tvättning får dig att tänka på annat så ska du mer än gärna få ta hand om all min tvätt.. det minsta jag kan göra för dig :)

    SvaraRadera