fredag 1 juli 2011

Äntligen!

Så är jag äntligen hemma efter sista behandlingen på Radiumhemmet! Så ofattbart skönt!!! Det gör mig så där intensivt, fantastiskt, sentimentalt lycklig att jag går omkring med en konstant lyckotår i ögonvrån... Jag glömmer nästan bort att vara trött! Men det är jag så klart... Det har tagit mycket på krafterna även denna gång - även om allt har gått förhållandevis enkelt och smärtfritt!

Nu gäller vila och lugn i helgen och sen har jag några strålbehandlingar och läkarbesök kvar i veckan som kommer. Sen börjar den stora upphämtningen. I lugn och ro ska krafterna samlas inför en ny hösttermin - och på sätt och vis - ett nytt liv. För jag tror inte att någonting någonsin kommer att bli som det har varit...

2 kommentarer:

  1. Nu *är* det ju verkligen strålande! :D

    SvaraRadera
  2. Härligt Marie!!!
    Du har verkligen gjort ett fantastiskt storverk med den hemska behandlingen. Jag ser fram mot en ny termin med nya, härliga danser och hoppas att du får några sköna veckor först och kan ladda batterierna igen.
    Stor bamsekram!

    SvaraRadera