torsdag 7 juli 2011

Let the summer begin!

Har checkat ut från sjukhuset! Tankat det sista, tagit bort picclinen och vinkat adjö till de fantastiska syrrorna. Cykelturen hem var förmodligen livsfarlig då tårarna inte ville sluta strömma ned för kinderna. Allt släpper nu och det är bara att hänga med.... Det är så känslosamt och det är så fullkomligt underbart!  Tänk att jag verkligen har klarat de här helvetesmånaderna! Tänk att jag nu sitter här och faktiskt mår bra!! Det är ofattbart...

Det har varit en resa som varit intensiv, helvetisk, smärtsam och tålamodskrävande. Samtidigt har det fått mig att upptäcka så mycket kärlek, stöd och positiva tankar, både från väntat och oväntat håll, att jag lovar att det kommer att räcka väldigt, väldigt långt!!! Och min tacksamhet är gränslös!

Nu känns det verkligen som jag är värd lite ledighet så jag säger bara helt enkelt:
Let the summer begin!

2 kommentarer:

  1. Härligt!

    Själv har jag ju då en dryg vecka kvar innan sommarn börjar på riktigt...

    SvaraRadera
  2. Låter kanon och jag ( kanske inte du) tycker att tiden trots allt gått väldigt fort, kommer ihåg när vi träffades utanför Sinikka och du precis fått veta... Det känns som en evighet sen!

    Hoppas att M & du kan njuta tillsammans och att orken hänger i!

    Kram Madde

    SvaraRadera